Bourdieu P (1992) Μικρόκοσμοι: Τρεις μελέτες πεδίου. 1η έκδ. Παναγιωτόπουλος Ν (επιμ.), Αθήνα: Δελφίνι.
Βαλάση Δ (2012) Προνομιακή μάθηση ή εκμάθηση του προνομίου: ο κοινωνικός χώρος της ελίτ δευτεροβάθμιας ιδιωτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Παναγιωτόπουλος Ν (επιμ.), Κοινωνικές Επιστήμες. Ετήσια Τρίγλωσση Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών, Αθήνα: Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών 1: 95–123.
Βαλάση Δ (2008) Διεθνοποίηση ή/και παγκοσμιοποίηση στην εκπαίδευση: η περίπτωση του International Baccalaureate. Επιστήμη και Κοινωνία 19: 335–365. Available from: http://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/sas/article/viewFile/675/673.
Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (2015) Εθνική Στρατηγική Έρευνας και Καινοτομίας για την Έξυπνη Εξειδίκευση 2014-2020. Αθήνα. Available from: http://www.gsrt.gr/News/Files/New1034/RIS3V.5_2.7.15(2).pdf.
Δημαράς Α (1974) Η μεταρρύθμιση που δεν έγινε. Τεκμήρια ιστορίας 1895–1967). 1η έκδ. Αγγέλου Ά (επιμ.), Αθήνα: Ερμής.
ΕΛΣΤΑΤ (2015) Δελτίο τύπου. Οικονομική ανισότητα. Available from: http://www.statistics.gr/documents/20181/985119/??????????+?????????/43a8823f-ee2f-4d6b-ba22-376f71c39eb8?version=1.0.
ΕΛΣΤΑΤ (2014) Φοιτητές κατά Επίπεδο Εκπαίδευσης των γονέων τους. Available from: http://www.statistics.gr/el/statistics/-/publication/SED34/2014.
ΕΛΣΤΑΤ (2012) Στατιστικά Θέματα: Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σχολικά έτη 2010 – 2011 & 2011 – 2012. Αθήνα.
Περιφέρεια Αττικής (2014) Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης για την Περιφέρεια Αττικής. Αθήνα.
Τσουκαλάς Κ (1977) Εξάρτηση και αναπαραγωγή. Ο κοινωνικός ρόλος των εκπαιδευτικών μηχανισμών στην Ελλάδα, 1830–1922. 1η έκδ. Πετροπούλου Ι και Τσουκαλάς Κ (επιμ.), Αθήνα: Θεμέλιο.
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (2012) Πίνακες Ιδιωτικών Σχολείων. Αθήνα. Available from: http://www.minedu.gov.gr/idiwtikh-ekpaideysh/idiwtika-sxoleia.
ΦΕΚ Α’ 118 (2011) ν. 3966 Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις. Ελλάδα.
ΦΕΚ Α’ 40 (2012) ν. 4051 Ρυθμίσεις συνταξιοδότησης περιεχομένου και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις εφαρμογές του Μνημονίου Συνεννόησης του ν. 4046/2012. Ελλάδα.
ΦΕΚ Β’ 1247 (2015) Επανασύσταση του Ι.Γ.Μ.Ε. και μετονομασία του Ε.Κ.Β.Α.Α. Ελλάδα.
ΦΕΚ Β’ 2612 (2011) Υπαγωγή του Εθνικού Κέντρου Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ανάπτυξης στο καθεστώς των ΔΕΚΟ – Συγχώνευση με απορρόφηση του ΙΓΜΕ από το ΕΚΠΑΑ – Μετονομασία του ΕΚΠΑΑ σε Εθνικό Κέντρο Βιώσιμης και Αειφόρου Ανάπτυξης. Ελλάδα.
Bourdieu P and Passeron J-C (1964) Les héritiers: les étudiants et la culture. Paris: Les éditions de Minuit.
Chrysomallidis C, Tsakanikas A and Giotopoulos Y (2015) Report on policy governance of Science Technology and Innovation policy. Athens.
Coleman JS (1966) Equality of educational opportunity. Washington DC: U.S. Government Printing Office.
Guélaud C (2015) Les inégalités de revenus nuisent à la croissance. Le Monde, Paris.
Leontidou L (1990) The Mediterranean city in transition: Social change and urban development. 1st ed. Cambridge: Cambridge University Press.
Maddison A, Stavrianopoulos A and Higgins B (1966) Assistance technique et développement de la Grèce. 1st ed. Paris: OCDE.
Maloutas T (2007) Middle class education strategies and residential segregation in Athens. Journal of Education Policy 22(1): 49–68. Available from: http://www.informaworld.com/openurl?genre=article&doi=10.1080/02680930601065742&magic=crossref||D404A21C5BB053405B1A640AFFD44AE3.
Maloutas T and Lobato IR (2015) Education and social reproduction: Educational mechanisms and residential segregation in Athens and Dortmund. Local Economy, SAGE Publications 30(7): 800–817.
OECD (2013) Education at a Glance 2013. OECD Publishing. Available from: https://www.oecd.org/edu/eag2013 (eng)–FINAL 20 June 2013.pdf.
Ostry JD, Loungani P and Furceri D (2016) Neoliberalism: Oversold. Finance & Development 53(4): 38–41.
Panayotopoulos N (1998) Les grandes écoles d’un petit pays: Les études à l’étranger: le cas de la Grèce. Actes de la recherche en sciences sociales, Seuil 121–122: 77–91.
Panayotopoulos N (2000) Une école pour les citoyens grecs du monde: les enjeux nationaux de l` international. Regards sociologiques 19: 29–55.
Sianou Kyrgiou E (2008) Social class and access to higher education in Greece: Supportive preparation lessons and success in national exams. International Studies in Sociology of Education, Taylor & Francis 18(3–4): 173–183. Available from: http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/09620210802492757.
Tsoukalas K (1981) Some aspects of ‘over-education’ in Modern Greece, Journal of the Hellenic Diaspora. Journal of the Hellenic Diaspora VIII(1–2): 109–121.
Valassi D (2009) Choosing a private school in the Greek education market: a multidimensional procedure. In: International Seminar: Education Market, Geneva.
Valassi D (2014) Elite Private Secondary Education in Greece: Class Strategies and Educational Advantages. Culture & Education 92(6): 22–41.