Αναστασάτος Τ και Χαρδούβελης Γ (2014) Η μακροοικονομική ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας. Στο: Ελληνική Ένωση Τραπεζών, Ανταγωνιστικότητα για ανάπτυξη: Προτάσεις πολιτικής, Αθήνα: Ελληνική Ένωση Τραπεζών, σσ 97–120.
Βλαστός Θ (2012) Ελεγείο του αστικού συμπαγούς. Σχόλια ως προς τις χωρικές και κοινωνικές προϋποθέσεις για την προσπελάσιμη πόλη σε συνθήκες εντεινόμενης οικονομικής ανισότητας. Περιβάλλον και Δίκαιο 3: 435–448.
Βλαστός Θ (2005) Σύγκριση χρόνων μετακίνησης μεταξύ δημόσιας συγκοινωνίας και Ι.Χ. στη μεταολυμπιακή Αθήνα. Τεχνικά Χρονικά – Επιστημονική Έκδοση ΤΕΕ 2–3: 89–98.
Βλαστός Θ (2011) Βιώσιμος κυκλοφοριακός σχεδιασμός και οι πραγματικές ανατροπές για τη σημερινή ελληνική πόλη. Η περίπτωση του κέντρου της Αθήνας. ΕΛΙΑΜΕΠ. Available from: http://www.diavouleusi.eliamep.gr/house-policy/????????-?????????????-??????????-?/ (ημερομηνία πρόσβασης 11 Μάρτιος 2011).
Βλαστός Θ (2003) Μια διαφορετική δημόσια συγκοινωνία σε μια διαφορετική πόλη. Αθήνα: PRECO, DG REGIO, Aναπτυξιακή Εταιρεία Δήμου Αθηναίων.
Βλαστός Θ (2004) Η ανθρώπινη κλίμακα στον κυκλοφοριακό σχεδιασμό στην εποχή της παγκοσμιοποίησης των μεταφορών. Οικοτοπία 29: 30–33.
Βλαστός Θ (1998) Ο ρόλος του επιφανειακού τραμ απέναντι στο μετρό ως εγγύηση για την ποιότητα ζωής στην πρωτεύουσα. Σιδηροτροχιά 16: 10–13.
Βλαστός Θ και Μηλάκης Δ (2006) Πολεοδομία vs μεταφορές: από την απόκλιση στη σύγκλιση. 1η έκδ. Αθήνα: Παπασωτηρίου.
Βλαστός Θ, Μπαρμπόπουλος Ν και Αθανασόπουλος Κ (2003) Συγκριτική ανάλυση υλοποίησης τραμ σε Στρασβούργο και Αθήνα. Πρώτα συμπεράσματα για μελλοντικές προσεγγίσεις στην Ελλάδα. Στο: Σύγχρονα Συστήματα Τραμ και Επιφανειακού Μετρό, Πάτρα: Πανεπιστήμιο Πατρών.
Βλαστός Θ και Μπιρμπίλη Τ (2000) Για την ανακατασκευή του δρόμου και την ανάκτηση των χαμένων ποιοτήτων του. Επτάκυκλος 16–17: 38–48.
Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (2015) Εθνική Στρατηγική Έρευνας και Καινοτομίας για την Έξυπνη Εξειδίκευση 2014-2020. Αθήνα. Available from: http://www.gsrt.gr/News/Files/New1034/RIS3V.5_2.7.15(2).pdf.
ΕΚΤ (2015) Περιφερειακή διάσταση των δραστηριοτήτων έντασης γνώσης στην Ελλάδα. Αθήνα.
Ζήβας Δ (2006) Πλάκα 1973-2003. Το χρονικό της επέμβασης για την προστασία της παλαιάς πόλεως Αθηνών. Αθήνα: Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς.
Ζιαμπάκας Σ (2015) «Λίφτινγκ» στο ιστορικό κέντρο. Εφημερίδα των Συντακτών, Αθήνα, 6ο Νοέμβριος. Available from: http://www.efsyn.gr/arthro/liftingk-sto-istoriko-kentro.
Καβουλάκος Κ-Ι (2013) Κινήματα και δημόσιοι χώροι στην Αθήνα: χώροι ελευθερίας, χώροι δημοκρατίας, χώροι κυριαρχίας. Στο: Κανδύλης Γ, Μαλούτας Θ, Πέτρου Μ, κ.ά. (επιμ.), Το κέντρο της Αθήνας ως πολιτικό διακύβευμα, Αθήνα: ΕΚΚΕ, σσ 237–256.
Καλαντίδης Γ (1998) Η ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων της Αθήνας. Αρχιτέκτονες 11: 36–53.
Καραμανώλη Ε και Λιάλιος Γ (2015) Οριστικό «όχι» ΣτΕ στην ανάπλαση της Πανεπιστημίου. Η Καθημερινή, Αθήνα, 6ο Ιούνιος. Available from: http://www.kathimerini.gr/818146/article/epikairothta/ellada/oristiko-oxi-ste-sthn-anaplash–ths-panepisthmioy.
Καρύδης Δ (2006) Τα επτά βιβλία της πολεοδομίας. 1η έκδ. Αθήνα: Παπασωτηρίου.
Λαλιώτης Κ (2000) Ομιλία στο Συνέδριο για την Μελέτη Ανάπτυξης του Μετρό. Αθήνα.
Μάρκου Μ (2014) Από το υλικό των ονείρων. Ο φαληρικός όρμος σε μια ακόμη μεγάλη αφήγηση. Γεωγραφίες 24: 25–38. Available from: https://issuu.com/geographies/docs/cover_geo24_full.
Μηλάκης Δ, Βαφειάδης Ε, Μουκούλης Π, κ.ά. (2010) Διερεύνηση της δυνατότητας εφαρμογής των αρχών της προσανατολισμένης στη δημόσια συγκοινωνία αστικής ανάπτυξης στην ελληνική πόλη. Η περίπτωση του Αγ. Στεφάνου, Πρακτικά του 5ου Διεθνούς Συνεδρίου για την , οργάνωση , . Στο: Έρευνα στις Μεταφορές, Βόλος: ΣΕΣ και Ινστιτούτο Μεταφορών.
Μιχαήλ Ι (1986) Το πρόβλημα της Πλάκας σε σχέση με τη σύγχρονη Αθήνα. Στο: Τα προβλήματα των ιστορικών κέντρων Ρώμης και Αθήνας, Αθήνα.
Νάθενας Γ, Κουρμπέλης Α, Βλαστός Θ, κ.ά. (2007) Από τα παμφορεία στο μετρό – 170 χρόνια δημόσιες συγκοινωνίες Αθηνών-Πειραιώς-Περιχώρων. 1η έκδ. Αθήνα: Μίλητος.
Οικονόμου Δ (2012) Χωρικές ρυθμίσεις για τη δημιουργία ενός φιλικού επενδυτικού περιβάλλοντος: οι στόχοι και οι αναγκαίες παρεμβάσεις. Στο: Εισήγηση στην επιστημονική εκδήλωση της Επιστημονικής Εταιρείας Δικαίου Πολεοδομίας και Χωροταξίας (ΕΕΔΙΠΟΧ) Επιχειρηματικότητα και Σχεδιασμός του Χώρου, Αθήνα.
Οικονόμου Δ (2010) Ο Νέος Ρόλος της Ελλάδας στον Ευρωπαϊκό, Μεσογειακό και Βαλκανικό Χώρο. Στο: Ημερίδα Χωρική Ανάπτυξη, Χωρικές Πολιτικές, Αθήνα: ΕΜΠ, σσ 130–136.
Οικονόμου Δ, Γετίμης Π, Δεμαθάς Ζ, κ.ά. (2001) Ο διεθνής ρόλος της Αθήνας. Οικονόμου Δ, Γετίμης Π, Δεμαθάς Ζ, κ.ά. (επιμ.), Βόλος: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Θεσσαλίας.
Οργανωτική Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων «Αθήνα 2004» (1999) Χωροταξική θεώρηση περιοχών Ολυμπιακών εγκαταστάσεων-υπερτοπικών πόλων ΡΣΑ. Athens.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΟΡΣΑ (1998) Ειδικό Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης της Αθήνας-Αττικής του 2004. Αθήνα.
ΠΕΠ Αττικής (2014) Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αττικής 2014-2020. Αθήνα.
Περιφέρεια Αττικής (2014) Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης για την Περιφέρεια Αττικής. Αθήνα.
Πορτάλιου Ε (2011) Είναι δυνατή η ρύθμιση του χώρου σε εποχή γενικευμένης απορρύθμισης. Ενθέματα, Αθήνα, 4ο Δεκέμβριος. Available from: https://enthemata.wordpress.com/2011/12/04/portalioy/.
Σαρηγιάννης Γ (2013) Η αριστερή ιδεολογία στην Πολεοδομία στην Ελλάδα, από το 1960 ως το 1990. greekarchitects.gr. Available from: http://www.greekarchitects.gr/gr/αρχιτεκτονικες-ματιες/η-αριστερή-ιδεολογ%C (ημερομηνία πρόσβασης 14 Ιανουάριος 2013).
Σκάγιαννης Π και Καπαρός Γ (2013) Τα έργα υποδομών στην Ελλάδα και η παρουσία των μεγάλων έργων μεταφορικών υποδομών: μεταβαλλόμενα υποδείγματα και προτεραιότητες. Αειχώρος 18: 13–65.
Σταυρογιάννη Λ (2014) Πρόταση για την πεζοδρόμηση της Σταδίου. Η Αυγή, Αθήνα, 27 Φεβρουαρίου. Available from: http://www.avgi.gr/article/10810/1964405/protase-gia-ten-pezodromese-tes-stadiou.
Τζαναβάρα Χ (2011) Τι αλλάζει η πεζοδρόμηση. Η Ελευθεροτυπία, Αθήνα, 12ο Απρίλιος. Available from: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=266241.
Τουρνικιώτης Π (2012) Μεταλλασσόμενοι χαρακτήρες και πολιτικές στα κέντρα πόλης Αθήνας και Πειραιά. Αθήνα.
Τράπεζα της Ελλάδος (2010) Νομισματική Πολιτική 2009-2010. Αθήνα. Available from: http://www.bankofgreece.gr/BogEkdoseis/NomPol20092010.pdf.
Τσιώρα Δ (1998) Χώροι για τους πεζούς. Κτίριο 106: 53–58.
ΥΠΑΑΝ (2014) Εταιρικό Σύμφωνο για το Πλαίσιο Ανάπτυξης-ΕΣΠΑ 2014-2020. Αθήνα.
ΥΠΠΟ – ΓΓΟΑ (2003) Μεταολυμπιακή Αξιοποίηση των Ολυμπιακών Έργων. Αθήνα.
ΦΕΚ Α’ 118 (2011) ν. 3966 Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις. Ελλάδα.
ΦΕΚ Α’ 40 (2012) ν. 4051 Ρυθμίσεις συνταξιοδότησης περιεχομένου και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις εφαρμογές του Μνημονίου Συνεννόησης του ν. 4046/2012. Ελλάδα.
ΦΕΚ Β’ 1247 (2015) Επανασύσταση του Ι.Γ.Μ.Ε. και μετονομασία του Ε.Κ.Β.Α.Α. Ελλάδα.
ΦΕΚ Β’ 2612 (2011) Υπαγωγή του Εθνικού Κέντρου Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ανάπτυξης στο καθεστώς των ΔΕΚΟ – Συγχώνευση με απορρόφηση του ΙΓΜΕ από το ΕΚΠΑΑ – Μετονομασία του ΕΚΠΑΑ σε Εθνικό Κέντρο Βιώσιμης και Αειφόρου Ανάπτυξης. Ελλάδα.
Χατζημιχάλης Κ (2011) Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου και άλλες πολεοδομικές φαντασιώσεις για το κέντρο της πόλης. Ενθέματα, Αθήνα, 15ο Μάιος. Available from: https://enthemata.wordpress.com/2011/05/15/hatzimihalis/.
Attiko Metro SA (2007) Annual Internal Economic Report. Athens.
Chrysomallidis C, Tsakanikas A and Giotopoulos Y (2015) Report on policy governance of Science Technology and Innovation policy. Athens.
Committee for the Athens 2000 Candidacy (1996) The Athens 2000 Candidacy File. Athens: Committee for the Athens 2000 Candidacy.
Committee for the Athens 2004 Candidacy (1997) The Athens 2004 Candidacy File. Athens: Committee for the Athens 2004 Candidacy.
Delladetsimas P-M (2003) The Olympic Village: A Redevelopment Marathon in Greater Athens. In: Moulaert F, Swyngendouw E, and Rodriguez A (eds), Urbanising Globalisation: Urban Redevelopment and Social Polarisation in the European City, New York: Oxford University Press, pp. 65–90.
Dimitriou HT, Low N, Sturup S, et al. (2014) What constitutes a ‘successful’ mega transport project?/Leadership, risk and storylines: The case of the Sydney Cross City Tunnel/The case of the LGV Méditerranée high speed railway line/Dealing with context and uncertainty in the development of the Athen. Planning Theory & Practice, Taylor & Francis 15(3): 389–430.
Doing Business (2013) Doing Business 2014. Understanding Regulations for Small and Medium-Size Enterprises. Washington DC. Available from: http://www.doingbusiness.org/~/media/GIAWB/Doing Business/Documents/Annual-Reports/English/DB14-Full-Report.pdf.
ESPON (2013) New Evidence on Smart, Sustainable and Inclusive Territories. Luxembourg. Available from: http://www.espon.eu/main/Menu_Publications/Menu_MapsOfTheMonth/FirstESPONSynthesisReport.html.
European Commission (2005) Trans European Transport Network Priority Projects. Available from: http://ec.europa.eu/ten/transport/maps/doc/axes/pp07.pdf.
Flyvbjerg B, Bruzelius N and Rothengatter W (2003) Megaprojects and risk: An anatomy of ambition. Mc Leod C (ed.), Cambridge: Cambridge University Press.
Fola M (2011) Athens City branding and the 2004 Olympic Games. In: Dinnie K (ed.), City branding: Theory and cases, London: Palgrave Macmillan, pp. 112–117.
Harvey D (1982) The limits to capital. 1st ed. Oxford: Blackwell.
Kaparos G, Skayannis P and Pavleas S (2010) Athens Metro Project Profile. Volos. Available from: http://www.omegacentre.bartlett.ucl.ac.uk/wp-content/uploads/2014/12/GREECE_ATHENSMETRO_PROFILE.pdf.
Skayannis P and Kaparos G (2010) Athens Metro Base Project: HLR Report. Volos.